Saxo Bank / Tinkoff Bank

Èn lastbil = 67 m2 reklamesøjle

Mere end 780.000 km om året i 13 lande. Saxo Bank/Tinkoff Banks lastbiler, busser og biler er trillende reklamesøjler med stor eksponeringsværdi for de to sponsorer!

En stor lastbil alene eksponerer Team Saxo Bank/Tinkoff Bank på hele 67 m2, som kan ses både fra land og fra luften.

Med fire lastbiler, to busser, to Caraveller og 13 personbiler skaber Team Saxo Bank/Tinkoff Bank stor bevågenhed hos både tilskuere og de op imod en million Tour-seere.

På et pressemøde mandag ugen inden Tour de France start 2012 kunne Team Saxo Banks holdejer Bjarne Riis offentliggøre, at Riis Cycling havde indgået kontrakt med en ny hovedsponsor i skikkelse af den russiske bank Tinkoff Bank. Aftalen betød, at Vangsgaard med ekstrem kort frist måtte rykke ud, så vognpakken kunne stå klar med nyt design inden Tour de France startede.

På 12 dage klarede vi redigering af layout, print og montering af ny folie på:

  • Fire lastbiler
  • To busser
  • To Caraveller
  • 13 personbiler

For at vognparken kunne stå klar til Tour starten har Vangsgaard monteret i Danmark, Holland, Belgien og Luxembourg.

En stor kapacitet og omstillingsparathed betød, at Bjarne Riis og hans hold stod klar med to storsponsorer i ryggen, da løbet blev skudt i gang.

Bilerne bruges til alle løb, hvor holdet stiller op, bl.a. Post Danmark rundt i august 2012.

 

Kunden sagde:
”Valget faldt igen i år på Vangsgaard, fordi de løfter
opgaven bedst i kvalitet, med hurtig levering og så er de
yderst fleksible. Man ved, at det man får, er i orden,
og man bliver vejledt godt i valg af produkt, farve etc.
- en solid samarbejdspartner på alle områder”

-Christina Lorentzen Bjørkmann,
Marketing/Merchandise Manager, Riis Cycling A/S