Oplevelser er "Big Business"

Helikopterture, spaophold og miniferier! Oplevelsesgaver er “Big Business”. Og i tæt parløb med Vangsgaard holder landets førende leverandør, GO DREAM, sig skarp i et nyt og konstant foranderligt marked.

Om det er adrenalinpumpende faldskærmsudspring eller romantiske slotsophold, er GO DREAM i dag førende inden for  oplevelsesgaver. På fem år er selskabet gået fra nul til trecifret millionomsætning. Koden til succes er evnen til at tænke ud af boksen og konstant udvikle nye koncepter – både oplevelser og i markedsføringen. Og netop her spiller Vangsgaard en værdifuld rolle for GO DREAM.

”Vangsgaard er fast sparringspartner på kreativ og konceptuel udvikling hos os. De kommer med proaktive ideer til os og agerer testpiloter på vores mere eller mindre vilde ideer,” siger Kristijan Thorstensen, marketingchef i GO DREAM.

Et fast hold
Han fremhæver især værdien af en partner, der går 100% ind i et dybt og fortroligt samarbejde. Her tæller det faste hold af Vangsgaards kreative og projektfolk, der fra dag ét blev dedikerede til samarbejdet, højt på hitlisten.

”Det har skabt stor tyngde, at vi fra start fik et GO DREAM-team hos Vangsgaard. Jeg ser det som grundlaget for den kompetente sparring og “go to”-attitude, som de kommer til bordet med – også når vi finder på sjove ting i 11. time,” siger Kristijan Thorstensen og tilføjer: ”Vangsgaard har en ærlig omsorg for vores forretning og leverer altid stor fleksibilitet. De vil os det godt – uanset opgavens størrelse”.

Mere end tryk
I det hele taget er det værdi i form af konceptuel sparring, rådgivning og dyb markedsindsigt, som Kristijan Thorstensen igen og igen fremhæver ved Vangsgaard: ”De har spidskompetence inden for langt mere end bare tryk og skilteproduktion. Faktisk er det Vangsgaards evne til at tage proaktivt ejerskab og levere rådgivning omkring konceptudvikling og kreative tiltag, vi sætter allermest pris på”.

Klik på "Play-knappen" i toppen og se hvordan de mange display blev dekoreret med folie.