Sidder firmaets værdier på din rygrad?

Vi har næsten alle prøvet det: Ligget i fosterstilling på sofaen.

Brug for salt, mad og Cola! Eller bare haft en travl dag, og ikke lige fået handlet ind. Men sulten melder sig.

Hvad gør du? Bestiller på just-eat.dk! Den idé kom to fyre på i 2000, og i 2001 gik de online med det banebrydende koncept.

I dag er JUST EAT blandt de førende online leveringssites af take away-mad i 13 lande kloden rundt.

Ingen levering til døren
... uden biler

Så hvorfor ikke udnytte bilerne som en del af brandingen. Det gør JUST EAT selvfølgelig. Og det var vigtigt for dem at skabe synlighed og opmærksomhed på vejene.

Derfor har Vangsgaard ud fra JUST EAT´s designmanual designet og fuldindpakket 38 biler som en del af den nye visuelle profil.

Motivation og ejerskab

JUST EAT´s kontor på Østerbro er et godt eksempel på, hvordan man kan udnytte sine rammer til visuelt at kommunikere firmaets værdier.

Vangsgaard har sammen med marktingafdelingen hos JUST EAT forvandlet arbejdsmiljøet til et spændende branding-miljø for medarbejdere og gæster i huset. Tekster, farver og udtryk afspejler JUST EAT´s måde at arbejder på.


Et spændende og kommunikativt arbejdsmiljø skaber trivsel og øger motivation, stoltheden og ejerskabet til virksomhedens idégrundlag og værdier.