Til snigpremiere på Toyota Aygo

Toyotas populære minibil Aygo kommer i år i en ny, opdateret model. Et par måneder før lancering samlede Toyota kunder og salgspersonale til snigpremiere i Københavns gamle Frihavn.

Fra råt, industrilook til varm og indbydende forpremiere for storsællerten Toyota Aygo på ganske kort tid. Det var opgaven, som marketing specialist hos Toyota, Christina Pontoppidan, og deres konsulentbureau Assels & Moss stod med dette forår.

I forbindelse med, at den japanske bilgigant til sommer sender en ny Toyota Aygo på gaden, havde et par eksemplarer af bilen fundet vej til showhallerne, Docken.

”Kick off-eventen skulle vise den nye Aygo til udvalgte kunder og vores salgs- og frontpersonale i en afslappet og stilfuld atmosfære. En vigtig opgave, med en stram deadline, som jeg vidste, at Vangsgaard kunne klare,” siger Christina Pontoppidan. 

Kort fortalt skulle Toyota bruge POS-materialer og beklædning med Aygo-branding. Herunder 50 sækkestole, indendørsbannere, tøj til eventpersonalet og ’outdoor’ materialer i form af strandflag og bannere.

Kendskab giver tryghed

Mere end 20 år, de sidste 15 med Christina Pontoppidan ved roret. Så langt går Vangsgaard og Toyotas historie tilbage. Og netop Vangsgaards indgående viden om Toyotas forretning og brandprofil giver ifølge hende enorm værdi til samarbejdet.

”Vangsgaard er en partner, der forstår at levere kvalitet og tænke selvstændigt. Det er egenskaber, som jeg sætter stor pris på hos en samarbejdspartner,” siger hun, og tilføjer.

”I en situation med en stram deadline giver det stor tryghed at have Vangsgaard med ombord. De kender vores krav, forretning og brandprofil til mindste detalje. Det betyder, at jeg ikke skal forklare så meget. Arbejdet bliver bare lavet og leveret til tiden. Og så kan jeg koncentrere mig om andre sider af et arrangement som dette”.