Tryg indpakning af bilkaravane

Det kræver sans for detaljen, ufravigelig kvalitet og logistisk spidskompetence, når cykelholdet Tinkoff-Saxo år efter år kører bilkaravanen igennem Vangsgaards garage for en sponsormæssig ’makeover’.

For et professionelt cykelhold strækker sæsonen sig over det mest af året. Fra februar til oktober følger Tinkoff-Saxos karavane af køretøjer rytterne i Australiens outback, over toppede brosten i Paris-Roubaix , de franske alper i Touren og gennem bageovnen i Vueltaen.

Så når det kommer til at sikre, at holdets sponsorer altid får en tydelig og flot eksponering på følgebilerne, går Tinkoff-Saxo aldrig på kompromis.

”Vores biler bliver brugt heftigt på alle tænkelige underlag og i al slags vejr. Derfor skal sponsorfarver og logoer på vores biler være af højeste kvalitet. På det punkt samarbejder vi med noget nær verdens bedste leverandør,” fortæller Andreas Hansen, Commercial Director hos Tinkoff-Saxo, med henvisning til cykelholdets langvarige samarbejde med Vangsgaard.

I trygge hænder
Hvert år i midten af januar er Tinkoff-Saxos bilkaravane en tur omkring Vangsgaards garageanlæg i Måløv for at blive folieret med sæsonens sponsordragt.

I år ingen undtagelse, hvor to busser, to lastbiler, to kassevogne, 14 BMW’er i forskellige størrelser, to minibusser og en køkkenbil kom under nænsom behandling.

”Vangsgaards montører klarer både den logistiske side af foliearbejdet og selve håndværket med at montere hundredvis af sponsorprintede foliemeter. Det betyder, at vi har fuldkommen tillid til proces og kvalitet,” siger Andreas Hansen.

”For os har det stor værdi, at vi samarbejder med mennesker, der giver os total tryghed for en højkvalitetsløsning til bilerne. Med Vangsgaard er vi altid i gode hænder. Dermed er vi fri for at bekymre os om, hvorvidt folien holder gennem alle de strabadser, vores hold udsættes for henover sæsonen,” tilføjer han.