Storkundefordele

"Vangsgaards webløsning gør det muligt for os at yde en super god service over for vognmændene. Og så sparer vi alle en masse administrativt arbejde" 

 
Anne Kilde Bajwa,
Chef for vognmandservice,
TAXA 4x35
 
 

Mange af vores kunder får mulighed for en dybere integration af samarbejdet.

Således har vi etableret automatiserede webshops og bestillingssystemer for flere af vores kunder.

Det er en stor hjælp for det centrale hovedsæde, når den lokale butik kan bestille alt fra hyldeforkanter til nye åbningstider og skilte - 24 timer i døgnet.

Til TAXA 4x35 udviklede vi et kundetilpasset online bestillings- og logbogssystem, hvor vognmanden selv kan administrere sin vognpark.

Tag en snak med vores salgsafdeling og hør, hvilke løsninger vi kan tilbyde dig.

 

Vi er stolte af,

at mere end 20 kæder i dag bestiller automatisk igennem webshoppen.

 

Logbog
Godkendte facadeoplæg, kommunegodkendelser, registrering og fotos af skilte og dekorationer. Noter af skader/udbedringer, bestilling af opgaver samt historik og dokumentation i det hele taget. Det er nogle af de elementer, der kan være store fordele i, at både du og Vangsgaard har fælles adgang til ét centralt sted. Derfor tilbyder vi vores storkunder en logbog.

Med en logbog kan man altid finde de seneste registreringer og hændelser på relevante lokationer/opgaver. Her er der mulighed for, at flere kan tilføje noter, du kan bestille nye opgaver og se billeder af de elementer, vi har produceret og/eller monteret. Selvfølgelig er den helt store fordel, at alle informationer er tilgængelige døgnet rundt, og at man ikke er afhængig af en enkelt medarbejders viden.

Webløsninger
Fordi vi ved, at det at bestille online bare er nemmere.

Vi skræddersyr den løsning, du har brug for. Uanset, om det er bestilling af tid til indpakning af en vognpark eller bestilling af design-selv markedsføringsmateriale.

Webshop
Vores webshop er en af de services, vi tilbyder vores større kunder. Formålet er at gøre bestilling af varer i henhold til brandets designmanual nem og ligetil - døgnet rundt.

Med webshoppen kan du samle indkøb af merchandise, inventar, skiltning mv. ét sted. Du har nem og hurtig adgang til alle relevante produkter, uddybende varebeskrivelser, fotos, vejledninger og manualer, video, links, ordreoversigt, fakturaoversigt, mv. Og så er du ikke afhængig af at bestille i åbningstiden.

Selv om webshoppen er et standardiseret bestillingssystem, er mulighederne mange. Har du krav og ønsker, der rækker ud over webshoppens muligheder, så skræddersyr vi gerne den webløsning, der passer præcis til dig.